Romereis dag 1 - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van romereis2014 - WaarBenJij.nu Romereis dag 1 - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van romereis2014 - WaarBenJij.nu

Romereis dag 1

03 Maart 2014 | Nederland, Gorinchem

6.15: 19 tieners zenuwachtig in de bus, blij dat ze niet naar school hoeven. Na onze autodate kwamen we veel te vroeg aan op Schiphol. Een paar uur later zijn we ingecheckt en zitten we in het vliegtuig onderweg naar Rome. Voor de één een gewoonte, voor de ander iets totaal nieuws. Eenmaal in Rome aangekomen waren we onder de indruk van wat we allemaal zagen en het ontzettend lekkere weer! Na de zoektocht naar ons hotel was de kamerindeling al snel bepaald. We kregen even tijd om de koffers uit te pakken en gingen daarna wandelend naar Villa Borghese. Het park was heel mooi, maar helaas (met ons geluk) was het Villa Borghese dicht. We hebben een aantal prachtige foto's kunnen maken maar die komen later. We moeten het nu namelijk doen met een iPhone.
We besloten wat rond te strompelen door Rome en wat Italianen blij te maken, die in de kou voor hun restaurantje stonden te bedelen om klanten. Al gauw kwam een aantal pechvogels erachter dat het toch een beetje koud was (terwijl hun jas nog in het hotel lag). Rond half 8 zochten we gelukkig een restaurantje waar we even konden opwarmen en waar we hebben genoten van een lekkere Italiaanse pizza. We zijn erg moe, maar het was een zeer geslaagde dag.

Xoxo

• 03 Maart 2014 - 23:37

Marja (moeder Rik):

Dat klinkt goed! Blij te horen dat het allemaal goed gegaan is en dat de eerste kennismaking met Rome positief is. Ik ben erg jaloers op jullie :). De weerberichten zijn goed voor de komende dagen. Heel veel plezier met zijn allen! Geniet er van!

• 04 Maart 2014 - 21:55

Irma ( Moeder Van Marloes):

Wat een leuke tijd hebben jullie zo met z'n allen. Er is verschrikkelijk veel te zien en ik denk dat jullie ook wel bekijks hebben, zo'n vrolijke groep. Fijne week samen!