Dag 3: Ostia Antica - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van romereis2014 - WaarBenJij.nu Dag 3: Ostia Antica - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van romereis2014 - WaarBenJij.nu

Dag 3: Ostia Antica

05 Maart 2014 | Nederland, Gorinchem

Dag 3: Na het ontbijten en het alvast halen van de lunch begon onze reis naar Ostia Antica. Dit is een oude havenstad vlakbij Rome. De bus en de trein waren ons vervoersmiddel. Daar aangekomen begonnen we aan onze foto opdracht door de oude kolonie. We moesten foto's maken van afgebeelde dieren, gebouwen en een freestyle opdracht. Het was een hele belevenis om door deze oude kolonie te lopen en foto's te maken. We waren diep onder de indruk van de overblijfselen van deze oude wereld. Daar kwam nog bij dat het weer ontzettend goed was, wat de ervaring alleen maar leuker maakte. We gingen hierna naar de Spaanse trappen en kregen vrije tijd om te shoppen en rond te kijken. We spraken af bij de Trevi Fontein en gingen naar een restaurantje om te eten. Vervolgens hebben we nog foto's bij de Trevi Fontein gemaakt en hebben we een ijsje gegeten. Rome heeft ons vandaag wederom verbaasd.

• 05 Maart 2014 - 22:45

P.van Kranenburg:

Deze reis geeft de leerlingen een enorme boost op hun liefde voor cultuur.
    Dit neemt niemand hen meer af!

• 06 Maart 2014 - 15:41

J.W. Ploeg:

Weinig aan laatste schrijver toe te voegen. Benieuwd naar de detailverhalen!

• 06 Maart 2014 - 22:21

Mploegdegroot: